مجموعه ARC`TERYX اقیانوس آرام ونکوور را به پکن می آورد

سازه لوکس ARC'TERYX که به دوستداران فضای باز و کاوشگران طبیعت وحشی خدمت می کند، ریشه های تاریخی ونکوور را به پکن آورده است.


به گزارش گالری آنلاین، فضای داخلی توسط معماران still young طراحی شده است که مناظر چشمگیر، الوارهای بزرگتر از حد معمول و شکل های طبیعی شمال غرب اقیانوس آرام آمریکای شمالی را بازسازی کرده اند. با تکمیل مکان جدید و فضای داخلی آن، این برند امیدوار است که عشق به ورزش در فضای باز را در منطقه Sanlitun چین برانگیزد.

معماران Still Young با استقبال از طبیعت ونکوور، به بافت طبیعی منطقه ادای احترام می کنند. این درختان باستانی شمال غربی اقیانوس آرام را از طریق عناصر مجسمه سازی داخلی تجسم می کند. در حالی که بافت های ناهموار و کوه مانند در امتداد نمای فروشگاه تکرار می شوند، سنگ، چوب و عناصر درخت، فضا و مناظر کوه و جنگل را القا می کنند. درختان مرده که به ستون‌هایی با پوشش شیشه‌ای و سکوهای سنگی نامنظم تبدیل شده‌اند، با روحیه انعطاف‌پذیری و رشد صعودی برند طنین‌انداز می‌شوند.

با طراحی داخلی ARC'TERYX، معماران Still Young از بافت شهری منطقه Sanlitun پکن الهام گرفته و عناصر معماری معاصر را به عنوان ترکیب فلز و بتن با بافت های سنگی و ارگانیک ترکیب می کند. سازه های چوبی و نمایشگرهای کوهستانی این فضای طبیعی را تداعی می کنند و مصرف کنندگان را به مشارکت در روح ماجراجویانه برند دعوت می کنند.


logo-samandehi